Meest gestelde vragen
Bekijk hiernaast de meest gestelde vragen. Heb jij een vraag die hier niet bij staat? Neem dan contact met ons op.
-
Mijn Hypotrust is je persoonlijke portaal waar je inzicht hebt in onder andere je hypotheekgegevens en je bouwdepot. Op Mijn Hypotrust kun je zelf inloggen wanneer het jou uitkomt.
-
Je ontvangt van ons een registratiecode om in te loggen, zodra jouw lening bij ons is geadministreerd. Over het algemeen is dit ongeveer 10 werkdagen nadat je bij de notaris bent geweest. Je ontvangt deze code per post.
-
De registratiecode is tot 3 maanden na de datum op de brief geldig.
-
Heb je nog geen activatiecode ontvangen? Dan kun je via de inlogpagina een nieuwe aanvragen door te klikken op ‘Registratiecode aanvragen’. Je ontvangt de code binnen 3 werkdagen per post.
-
Ga naar de online omgeving en voer jouw e-mailadres en wachtwoord in. Nadat je op inloggen hebt geklikt, ontvang je op jouw mobiele telefoon een sms met daarin een code. Als je deze code invoert in het inlogscherm, kun je inloggen.
Ben je nieuw in de online omgeving en heb je nog geen account? Kies dan voor 'Registreren'.
-
Je kunt jouw wachtwoord wijzigen door in de online omgeving te kiezen voor
- 'Mijn lening' en vervolgens
- 'Persoonlijke gegevens'
-
Neem contact met ons op via [email protected] of via 088 205 1580. Wij kunnen het e-mailadres opzoeken waarmee je je hebt geregistreerd.
-
Wanneer je jouw wachtwoord vergeten bent, kies dan op de inlogpagina van de online omgeving voor 'Wachtwoord of e-mailadres vergeten' en volg de aangegeven stappen.
-
Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op via [email protected] of via 010 242 1001. Dan sturen wij een registratiecode naar je partner.
-
Als je jouw wachtwoord nog weet, dan kun je inloggen in jouw online omgeving met je oude e-mailadres en wachtwoord. Na inloggen kun je jouw e-mailadres aanpassen. Ga hiervoor, nadat je bent ingelogd, naar 'Mijn lening' en vervolgens naar persoonlijke gegevens.
Als je jouw wachtwoord niet meer weet, neem dan contact met ons op. Wij zullen dan jouw e-mailadres aanpassen in ons systeem en je een nieuwe registratiecode toesturen, zodat je jezelf opnieuw kunt registreren met het nieuwe e-mailadres.
-
Als je nog in het bezit bent van het oude telefoonnummer, dan kun je jouw telefoonnummer wijzigen in de online omgeving. Ga hiervoor, nadat je bent ingelogd, naar 'Mijn lening' en vervolgens naar persoonlijke gegevens.
Als je niet meer in het bezit bent van het oude telefoonnummer, neem dan contact met ons op via [email protected] of via 088 205 1580. Wij zullen dan het telefoonnummer aanpassen in ons systeem en je een nieuwe registratiecode toesturen, zodat je jezelf opnieuw kunt registeren met een nieuw telefoonnummer.
-
Je kunt eerst de onderstaande punten controleren:
- Heb je de registratiecode juist overgenomen? Controleer alle letters, cijfers, leestekens en karakters.
- Heb je je geboortedatum correct overgenomen? Gebruik de notatie: dd-mm-jjjj.
- Mogelijk is de registratiecode al in gebruik bij je partner. Is dit het geval? Dan kun je een extra registratiecode bij Hypotrust opvragen.
-
Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De AVG geef je meer zeggenschap over je persoonsgegevens. Dit betekent dat je het recht hebt om de gegevens in te zien en te ontvangen die wij van je bewaren. Je kunt je persoonsgegevens in een paar stappen opvragen:
- Ga naar Mijn Hypotrust en log in.
- Klik rechtsboven op je naam en klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’.
- Klik daarna op ‘Opvragen persoonsgegevens’.
- Controleer of je e-mailadres nog steeds klopt. Klopt dit niet? Dan kun je dit meteen aanpassen.
- Verstuur het verzoek door te klikken op ‘Aanvraag indienen’.
- Je ontvangt daarna een e-mail van ons met de informatie.