
Houd je relatie- en aanvraagnummer bij de hand en bekijk in de portal de huidige status, openstaande stappen in het aanvraagproces en dossierstukken.
Hypotheken van Hypotrust zijn verkrijgbaar via Romeo Financiële Diensten (Blue Line Hypotheekdesk, Basic Service Providing of Huismerk) en DAK. Wil je meer weten over nieuwe aanvragen, lopende beheermutaties of een status van een dossier? Raadpleeg dan jouw Serviceprovider.
Voor dossiers die nog voor 1 januari 2024 rechtstreeks bij ons ingediend zijn kun je ons bereiken op werkdagen tussen 8:30 - 17:30 op 010 - 242 1525. Heeft jouw klant een vraag over zijn of haar dossier? Ook deze vraag kun je stellen aan de Serviceprovider waarbij de aanvraag loopt.
Houd je relatie- en aanvraagnummer bij de hand en bekijk in de portal de huidige status, openstaande stappen in het aanvraagproces en dossierstukken.
Bekijk hier de belangrijkste formulieren.
Wie geld leent, betaalt rente. Hier vind je altijd een actueel renteoverzicht.
Hypotrust kent een aantal inactieve labels, zoals de Comfort Hypotheek en de OK Hypotheek. Voor inactieve labels kan je niet altijd gebruikmaken van de meeneemregeling via bepaalde adviessoftware.
Heb je vragen of (en hoe) je een dergelijke aanvraag via jouw adviessoftware kunt opvoeren? Neem dan in eerste instantie contact op met de leverancier van jouw adviessoftware.
Kan dit via jouw adviessoftware (nog) niet? Dan kun je je aanvraag mailen naar [email protected]. We gaan er dan zo snel mogelijk mee aan de slag. Dossierstukken zoals een salarisstrook mag je later mailen naar [email protected]. Omdat je je aanvraag via de e-mail gedaan hebt, kunnen deze dossierstukken niet meer via HDN worden verzonden.
Houd er rekening mee dat het behandelen van een mail altijd wat langer duurt dan een HDN-bericht.
Het is niet de bedoeling om een aanvraag voor een meeneemregeling voor een inactief label in te dienen via een actief label (zoals de Vrij Leven Hypotheek). Deze aanvragen nemen wij niet in behandeling.