Mijn Hypotrust

Mijn Hypotrust

Als klant van Hypotrust kun je inloggen op Mijn Hypotrust. Jouw persoonlijke portaal waar je inzicht hebt in je hypotheek, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Wat kun je doen op Mijn Hypotrust?

  • Je leninggegevens bekijken. Bijvoorbeeld hoe hoog je lening is. Wat je rente is. Hoe lang je rentevast periode nog loopt. Wat je risicoklasse is
  • Je gegevens wijzigen. Denk aan je bankrekeningnummer, je telefoonnummer en e-mailadres
  • Een bouwdepot declaratie indienen en bekijken hoeveel er nog in je bouwdepot zit
  • Extra geld terugbetalen om je maandlasten te laten zakken. Je ziet dan gelijk wat je nieuwe maandbedrag wordt
  • Een aflosnota opvragen
  • Je rentevastperiode opnieuw vastzetten. Deze functie krijg je alleen te zien als je rentevastperiode binnen nu en drie maanden afloopt
  • Je jaaropgave downloaden

Je account opnieuw activeren in 7 stappen

Mijn Hypotrust is vernieuwd! Om toegang te krijgen tot het vernieuwde portaal vragen wij je om je account opnieuw te activeren. Hieronder lees je hoe je dit doet.

  1. Klik op de knop ‘Inloggen’
  2. Klik vervolgens op de knop ‘Heractiveren’
  3. Vul je e-mailadres in dat je gebruikt bij het inloggen en klik op ‘Doorgaan’
  4. Je ontvangt een e-mail. Klik op de link in de e-mail
  5. Kies een wachtwoord voor je account en klik op ‘Wijzig wachtwoord’
  6. Je ontvangt een 6-cijferige code in een SMS op het mobiele nummer dat bij ons bekend is
  7. Vul deze code in en klik op ‘Verifieer SMS code’

Nu kun je inloggen op Mijn Hypotrust met je persoonlijke inloggegevens