uw portaal

uw portaal

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De AVG geeft u meer zeggenschap over uw persoonsgegevens. Dit betekent dat u het recht heeft om de gegevens in te zien en te ontvangen die wij van u bewaren. U kunt uw persoonsgegevens in een paar stappen opvragen:

  1. Ga naar Mijn Hypotrust en log in
  2. Klik rechtsboven op uw naam en klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’
  3. Klik daarna op ‘Opvragen persoonsgegevens’
  4. Controleer of uw e-mailadres nog steeds klopt. Klopt dit niet? Dan kunt u dit meteen aanpassen
  5. Verstuur het verzoek door te klikken op ‘Aanvraag indienen’
  6. U ontvangt daarna een e-mail van ons met de informatie

Mijn Hypotrust is uw persoonlijke portaal waar u inzicht heeft in onder andere uw hypotheekgegevens en uw bouwdepot. Op mijn Hypotrust kunt u zelf inloggen wanneer het u uitkomt.

U ontvangt van Hypotrust een activatiecode om u te registreren voor Mijn Hypotrust. Heeft u nog geen activatiecode ontvangen? Neem dan contact op met Hypotrust. U ontvangt binnen enkele werkdagen per brief uw nieuwe activatiecode.

Neem contact met ons op via info@hypotrust.nl of via 010 242 1001. Wij kunnen het e-mailadres opzoeken waarmee u zich heeft geregistreerd.

Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op via info@hypotrust.nl of via 010 242 1001. Dan sturen wij een registratiecode naar uw partner.

Wij hebben Mijn Hypotrust onlangs vernieuwd! Om toegang te krijgen tot het vernieuwde portaal vragen wij u om uw account opnieuw te activeren. Hieronder leest u hoe u dit doet.

  1. Klik op de knop ‘Inloggen’
  2. Klik vervolgens op de knop ‘Heractiveren’
  3. Vul uw e-mailadres in dat u gebruikt bij het inloggen en klik op ‘Doorgaan’
  4. U ontvangt een e-mail. Klik op de link in de e-mail
  5. Kies een wachtwoord voor uw account en klik op ‘Wijzig wachtwoord’
  6. U ontvangt een 6-cijferige code in een SMS op het mobiele nummer dat bij ons bekend is
  7. Vul deze code in en klik op ‘Verifieer SMS code’

Nu kunt u inloggen op Mijn Hypotrust met uw persoonlijke inloggegevens

Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op en vraag een nieuwe activatiecode aan. Vergeet niet uw naam, contractnummer en geboortedatum op te geven.​ De nieuwe activatiecode ontvangt u per post binnen enkele dagen.

Een nieuw e-mailadres is geen probleem. U logt eerst in met uw oude e-mailadres. In uw account verandert u uw e-mailadres via ‘Mijn gegevens’. Zodra u het e-mailadres heeft aangepast, kunt u voortaan inloggen met uw nieuwe e-mailadres.

U kunt eerst de onderstaand punten controleren:

  • Heeft u de registratiecode juist overgenomen? Controleer alle letters, cijfers, leestekens en karakters
  • Heeft u uw geboortedatum correct overgenomen? Gebruik de notatie: dd-mm-jjjj
  • Mogelijk is de registratiecode al in gebruik bij uw partner. Is dit het geval? Dan kunt u een extra registratiecode bij Hypotrust opvragen