uw portaal

uw portaal

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De AVG geeft u meer zeggenschap over uw persoonsgegevens. Dit betekent dat u het recht heeft om de gegevens in te zien en te ontvangen die wij van u bewaren. U kunt uw persoonsgegevens in een paar stappen opvragen:

  1. Ga naar Mijn Hypotrust en log in
  2. Klik rechtsboven op uw naam en klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’
  3. Klik daarna op ‘Opvragen persoonsgegevens’
  4. Controleer of uw e-mailadres nog steeds klopt. Klopt dit niet? Dan kunt u dit meteen aanpassen
  5. Verstuur het verzoek door te klikken op ‘Aanvraag indienen’
  6. U ontvangt daarna een e-mail van ons met de informatie

Mijn Hypotrust is uw persoonlijke portaal waar u inzicht heeft in onder andere uw hypotheekgegevens en uw bouwdepot. Op mijn Hypotrust kunt u zelf inloggen wanneer het u uitkomt.

Als de hypotheek rond is, ontvangt u van ons een activatiecode waarmee u zich kunt registreren voor Mijn Hypotrust.

Heeft u nog geen activatiecode ontvangen? Dan kunt u via de inlogpagina een nieuwe aanvragen door te klikken op ‘Registratiecode aanvragen’. U ontvangt de code binnen enkele dagen per post.

Neem contact met ons op via info@hypotrust.nl of via 010 242 1001. Wij kunnen het e-mailadres opzoeken waarmee u zich heeft geregistreerd.

Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op via info@hypotrust.nl of via 010 242 1001. Dan sturen wij een registratiecode naar uw partner.

Wij hebben Mijn Hypotrust onlangs vernieuwd! Om toegang te krijgen tot het vernieuwde portaal vragen wij u om uw account opnieuw te activeren. Hieronder leest u hoe u dit doet.

  1. Klik op de knop ‘Inloggen’
  2. Klik vervolgens op de knop ‘Heractiveren’
  3. Vul uw e-mailadres in dat u gebruikt bij het inloggen en klik op ‘Doorgaan’
  4. U ontvangt een e-mail. Klik op de link in de e-mail
  5. Kies een wachtwoord voor uw account en klik op ‘Wijzig wachtwoord’
  6. U ontvangt een 6-cijferige code in een SMS op het mobiele nummer dat bij ons bekend is
  7. Vul deze code in en klik op ‘Verifieer SMS code’

Nu kunt u inloggen op Mijn Hypotrust met uw persoonlijke inloggegevens

Een nieuw e-mailadres is geen probleem. U logt eerst in met uw oude e-mailadres. In uw account verandert u uw e-mailadres via ‘Mijn gegevens’. Zodra u het e-mailadres heeft aangepast, kunt u voortaan inloggen met uw nieuwe e-mailadres.

U kunt eerst de onderstaand punten controleren:

  • Heeft u de registratiecode juist overgenomen? Controleer alle letters, cijfers, leestekens en karakters
  • Heeft u uw geboortedatum correct overgenomen? Gebruik de notatie: dd-mm-jjjj
  • Mogelijk is de registratiecode al in gebruik bij uw partner. Is dit het geval? Dan kunt u een extra registratiecode bij Hypotrust opvragen