Mijn Hypotrust

Mijn Hypotrust

Per 25 mei 2018 is de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van toepassing. De AVG geef je meer zeggenschap over je persoonsgegevens. Dit betekent dat je het recht hebt om de gegevens in te zien en te ontvangen die wij van je bewaren. Je kunt je persoonsgegevens in een paar stappen opvragen:

  1. Ga naar Mijn Hypotrust en log in
  2. Klik rechtsboven op je naam en klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’
  3. Klik daarna op ‘Opvragen persoonsgegevens’
  4. Controleer of je e-mailadres nog steeds klopt. Klopt dit niet? Dan kun je dit meteen aanpassen
  5. Verstuur het verzoek door te klikken op ‘Aanvraag indienen’
  6. Je ontvangt daarna een e-mail van ons met de informatie

Mijn Hypotrust is je persoonlijke portaal waar je inzicht hebt in onder andere je hypotheekgegevens en je bouwdepot. Op mijn Hypotrust kun je zelf inloggen wanneer het jou uitkomt.

Als de hypotheek rond is, ontvang je van ons een activatiecode waarmee je je kunt registreren voor Mijn Hypotrust.

Heb je nog geen activatiecode ontvangen? Dan kun je via de inlogpagina een nieuwe aanvragen door te klikken op ‘Registratiecode aanvragen’. Je ontvangt de code binnen enkele dagen per post.

Neem contact met ons op via info@hypotrust.nl of via 010 242 1001. Wij kunnen het e-mailadres opzoeken waarmee je je hebt geregistreerd.

Ja, dat is mogelijk. Neem contact met ons op via info@hypotrust.nl of via 010 242 1001. Dan sturen wij een registratiecode naar je partner.

Wij hebben Mijn Hypotrust onlangs vernieuwd! Om toegang te krijgen tot het vernieuwde portaal vragen wij je om je account opnieuw te activeren. Hieronder lees je hoe je dit doet.

  1. Klik op de knop ‘Inloggen’
  2. Klik vervolgens op de knop ‘Heractiveren’
  3. Vul je e-mailadres in dat je gebruikt bij het inloggen en klik op ‘Doorgaan’
  4. Je ontvangt een e-mail. Klik op de link in de e-mail
  5. Kies een wachtwoord voor je account en klik op ‘Wijzig wachtwoord’
  6. Je ontvangt een 6-cijferige code in een SMS op het mobiele nummer dat bij ons bekend is
  7. Vul deze code in en klik op ‘Verifieer SMS code’

Nu kun je inloggen op Mijn Hypotrust met je persoonlijke inloggegevens

Een nieuw e-mailadres is geen probleem. Je logt eerst in met je oude e-mailadres. In je account verander je je e-mailadres via ‘Mijn gegevens’. Zodra je het e-mailadres hebt aangepast, kun je voortaan inloggen met je nieuwe e-mailadres.

Je kunt eerst de onderstaand punten controleren:

  • Heb je de registratiecode juist overgenomen? Controleer alle letters, cijfers, leestekens en karakters
  • Heb je je geboortedatum correct overgenomen? Gebruik de notatie: dd-mm-jjjj
  • Mogelijk is de registratiecode al in gebruik bij je partner. Is dit het geval? Dan kun je een extra registratiecode bij Hypotrust opvragen